Se pare că procesul de reducere a emisiilor de carbon nu a fost niciodată atât de important pentru consiliile directoare ale companiilor, luând în calcul presiunea tot mai mare din partea clienților, investitorilor și a angajaților. În acest nou context, companiile se străduiesc tot mai mult pentru a deveni mai sustenabile prin îndeplinirea obiectivelor de dezvoltare durabilă.
Astăzi, peste 50% din IMM-urile din Uniunea Europeană fac eforturi pentru a reduce consumul de energie, iar peste 80% din companiile Fortune 500 și-au setat ținte pentru combaterea schimbărilor climatice. Pe de altă parte, țintele facile, precum schimbarea surselor de iluminat clasice cu LED-uri, nu mai sunt suficiente, iar tipurile de acțiuni care erau considerate inovatoare acum câțiva ani, astăzi sunt parte din normalitate.
Ținând cont de constrângerile financiare și de limitările forței de muncă, coroborate cu cererile permanente ale clienților, investitorilor și angajaților pentru produse și servicii accesibile și, totodată, provenite din surse etice și responsabile, oare cum reușesc companiile să fie lideri și să creeze bune practici în domeniul reducerii emisiilor de carbon? Cum abordează companiile provocarea de a continua să se diferențieze prin demersurile lor de sustenabilitate?
Vino la webinarul susținut de Simon Graham, Head of Innovation la De Courcy Alexander (DCA) și află mai multe despre inovația în procesul de reducere a emisiilor de carbon și cum o poți folosi pentru compania ta.