Marketingul sustenabil reprezintă mai mult decât simpla comunicare și evitarea de a face greenwashing. Marketingul sustenabil înseamnă recunoașterea rolului pe care industria de marketing îl joacă în prezent, în provocările de sustenabilitate cu care ne confruntăm și găsirea unor soluții noi pentru a-l transforma într-o forță a binelui.

Industria de marketing este oglinda modelului economic tradiţional de până acum.

Dacă până în prezent marketingul era văzut ca „o maşinărie” pentru creşterea profitului şi a funcţionat perfect pentru modelul economic tradiţional, acest lucru nu mai este posibil în continuare, într-o lume şi o economie cu resurse finite.

Marketingul trebuie să se transforme şi să se alinieze de asemenea noului model economic, cel sustenabil, transparent, responsabil, echitabil, regenerativ, creator de profit și generator de bunăstare socială.

În plus, avantajul dar şi responsabilitatea industriei este că are o putere de influenţare a oamenilor şi a obiceiurilor de consum şi este nevoie ca această industrie să facă tranziţia de la complicitatea în criza sustenabilităţii, la mobilizarea clienţilor şi a consumatorilor în adoptarea de practici sustenabile.

Astăzi, marketingul sustenabil nu mai este doar o opțiune. Sustenabilitatea a devenit o necesitate pentru viitor, iar profesioniştii din domeniu trebuie să aibă capacitatea de a oferi acest serviciu clienților și consumatorilor lor.

Ghidaţi de doi experți în marketing și susținători ai sustenabilității, această sesiune interactivă va explora studii de caz reale, ultimele tehnici din domeniu și perspective practice ce te vor ajuta să conştientizezi cum poate brandul tău să prospere în era Net Zero. Fie că ești un profesionist în marketing sau un entuziast al sustenabilității, acest webinar te va echipa cu instrumentele și cunoștințele necesare pentru a-ți aduce contribuția la revoluția verde.

Urmărind acest webinar, vei afla:

  • Care sunt cauzele pentru care marketingul este complice în criza sustenabilităţii;

  • Cum să identifiicăm şi să eviţi practicile de greenwashing;

  • Care este rolul esențial al marketingului în promovarea inițiativelor de sustenabilitate;

  • Care sunt cele mai eficiente strategii pentru promovarea sustenabilității, implicarea consumatorilor și crearea unui impact sustenabil;

  • Ce este „The Sustainable Marketing Compass”, singurul instrument ce integrează sustenabilitatea în inima industriei de marketing.

Despre vorbitori

Alexis Eyre este Co-Fondator al The Sustainable Marketing Compass și autor al Sustainable Marketing – The Industry’s Role in a Sustainable Future. A fondat Green Eyre și este co-fondatoare a Sustaineers Consultants.

În ultimele două decenii Alexis a lucrat în toate cele trei roluri din marketing, în agenţie, ca managing partner al unei firme de media, dar şi din poziția de client, începând de la start-up-uri la companii multinaţionale, inclusiv pentru Natwest, Sunsail, News UK, EcoSki și Hewlett Packard.

A participat în calitate de speaker la mai multe conferințe, inclusiv summit-ul liderilor din sport și festivalul Business Green Net Zero despre marketingul sustenabil şi face parte din boardul consultativ al cursului de marketing sustenabil din cadrul CISL.
Paul Randle este co-fondator al Sustainable Marketing Compass și co-autor al cărții Sustainable Marketing – The Industry’s Role in a Sustainable Future. El este CEO al Pickle Consulting Ltd și profesor la Cambridge University Institute for Sustainability Leadership (CISL). Cu peste 30 de ani de experiență în marketing cu organizații internaţionale precum Microsoft, Philips, AkzoNobel, VISA, Denstsu și Omnicom, misiunea lui Paul este să transforme marketingul dintr-un motor al consumului excesiv într-o forță regenerativă a binelui.

Devino membru

SustainAbility School este un program de educare dedicat exclusiv angajaților din organizațiile membre ale Ambasadei Sustenabilității în România prin programul Coaliția România Sustenabilă.

Dacă ești angajatul unuia dintre membri, creează-ți cont gratuit aici.

Dacă angajatorul tău nu s-a implicat încă, dar vrei să participi la edițiile viitoare și să ai acces la edițiile trecute, cere decidenților din organizația ta să devină membru.