Marketingul sustenabil reprezintă mai mult decât simpla comunicare și evitarea de a face greenwashing. Marketingul sustenabil înseamnă recunoașterea rolului pe care industria de marketing îl joacă în prezent, în provocările de sustenabilitate cu care ne confruntăm și găsirea unor soluții noi pentru a-l transforma într-o forță a binelui.
Industria de marketing este oglinda modelului economic tradiţional de până acum.
Dacă până în prezent marketingul era văzut ca „o maşinărie” pentru creşterea profitului şi a funcţionat perfect pentru modelul economic tradiţional, acest lucru nu mai este posibil în continuare, într-o lume şi o economie cu resurse finite.
Marketingul trebuie să se transforme şi să se alinieze de asemenea noului model economic, cel sustenabil, transparent, responsabil, echitabil, regenerativ, creator de profit și generator de bunăstare socială.
În plus, avantajul dar şi responsabilitatea industriei este că are o putere de influenţare a oamenilor şi a obiceiurilor de consum şi este nevoie ca această industrie să facă tranziţia de la complicitatea în criza sustenabilităţii, la mobilizarea clienţilor şi a consumatorilor în adoptarea de practici sustenabile.
Astăzi, marketingul sustenabil nu mai este doar o opțiune. Sustenabilitatea a devenit o necesitate pentru viitor, iar profesioniştii din domeniu trebuie să aibă capacitatea de a oferi acest serviciu clienților și consumatorilor lor.
Ghidaţi de doi experți în marketing și susținători ai sustenabilității, această sesiune interactivă va explora studii de caz reale, ultimele tehnici din domeniu și perspective practice ce te vor ajuta să conştientizezi cum poate brandul tău să prospere în era Net Zero. Fie că ești un profesionist în marketing sau un entuziast al sustenabilității, acest webinar te va echipa cu instrumentele și cunoștințele necesare pentru a-ți aduce contribuția la revoluția verde.